In 2018 startte LeaseChoice als onafhankelijke leasepartner. Zo zoekt LeaseChoice de beste deal voor jouw leaseauto. Dit door het opvragen van meerdere offertes bij leveranciers. Blanco88 en LeaseChoice zijn sinds het begin verweven met elkaar en wij zijn dan ook verantwoordelijk voor de ontwikkeling van alle communicatie uitingen.
De identiteit
Logo & Huisstijl
We zijn begonnen met de ontwikkeling van het logo en een daarbij passende huisstijl.
Uitwerking huisstijl
Diverse uitingen
De huisstijl is toegepast op verschillende uitingen zoals visitekaartjes, briefpapier en offertemappen.
Lekker LeaseChoice
Mailing
Je klanten bedanken voor de samenwerking. We ontwikkelde voor LeaseChoice een Tony Chocolonely mailing met als titel: Lekker LeaseChoice. Hiervoor ontwierpen wij een wikkel voor de Tony Chocolonely, een kaart en een envelop.
Online vindbaar zijn
Website
Met de huisstijl stond er een goed basis om aan de website te beginnen. Blanco88 verzorgde zowel het design als de bouw van de website.
Online aanbieding
Actiewebsite
De behoefte in het aanbieden van een aanbieding resulteerde in de bouw van een actiewebsite voor de KIA e-Niro.
Offertes maken
Online offerte tool
We ontwikkelde een online offerte tool waarmee LeaseChoice met zo min mogelijk drukken op de knop een offerte op maat kan genereren.